ظفر اپتیک
ظفر اپتیک
ظفر اپتیک
ایران ، تهران ، خیابان شریعتی ، ابتدای خیابان ظفر ، پلاک ۹ ، ساختمان آفتاب ، واحد ۴
+98 21 222 555 44
۲۰۰,۰۰۰ - ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ظفر اپتیک لوگوی ظفر اپتیک

اختلال در آینده - Disrupt The Future

۹۶/۱۱/۰۲

 

"اختلال" به عنوان غیر قابل پیش بینی، غیر منتظره، بیش از حد، قادر به شکستن الگوها و رفتارهای استاندارد: یک راه تفکر، سوال از واقعیت و رد کنوانسیون. "اختلال" به معنی تجزیه و تحلیل صحنه، شناسایی نقطه شکستن کنوانسیون ها، ایجاد یک دیدگاه جدید از آینده است؛ زیرا دقیقا آینده ای چیزیه که ما می تونیم با تصمیمات خودمون روی اون تأثیر بگذاریم؛ در این صورت، روزهای آینده، به طور کامل به ما بستگی خواهند داشت.

 

در این دنیای بی قرار امروزی، انقلاب و تغییر در طرز فکر لازمه و ایتالیا ایندپندنت با اولین سری از مجموعه ی کمپین ها می خواد روی این ایده ی جهانی تمرکز کنه.

 

در راستای ادعای ایتالیا ایندپندنت که "استقلال به معنی ثبت تاریخ فردی به صورت روزانه است"، هدف کمپین "اختلال در آینده" از طریق تصاویر، تحریک ارزش های ذاتی و به دنبال آینده با جسارت و شور و شوق است. داستان صرفا محدود به طراحی محصولات بر روی یک صحنه نیست، بلکه هدف قرار دادن "تماشاگر" در جهان ایتالیا ایندپندنت است.

 

 

"هدف از پلتفرم ارتباطی جدید این است که یک فصل جدید را در تاریخ ایتالیا ایندپندنت جشن بگیریم بدون هیچ محدودیتی. "اختلال در آینده" باید برای هر یک از ما بدون هیچ تمایزی ضروری باشد، زیرا می توان آن را مطابق با داستان منحصر به فرد و ویژه هر انسان که هر روز فرصتی برای طراحی آینده خود را دارد به سازگار کرد. آینده را از بین ببرید و در آینده خود را تغییر ایجاد کنید ".

 

لاپو الکان، موسس و مدیر خلاقیت ایتالیا ایندپندنت.