ظفر اپتیک
ظفر اپتیک
ظفر اپتیک
ایران ، تهران ، خیابان شریعتی ، ابتدای خیابان ظفر ، پلاک ۹ ، ساختمان آفتاب ، واحد ۴
+98 21 222 555 44
۲۰۰,۰۰۰ - ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ظفر اپتیک لوگوی ظفر اپتیک

everyONE#

۹۶/۱۲/۱۳

 

 

 میلان، 22 فوریه 2018 - ایتالیا ایندپندنت کمپین ارتباطاتی جدید SS 2018 خود را معرفی می کند که به کارگردانی Alexi Tan، هنرمند با استعداد و خوش فکر به تولید رسیده است.

 

تازه، جذاب، جسورانه و انفجاری، کمپین everyONE#، انحصار هر شخص را جشن می گیرد.

 

"تنها تنوع واقعی، منحصر به فرد بودن ما است: در احساس، درک و بازتعریف. چیزی که ما را متحد می کند و ما را به عنوان یک جامعه معرفی می کند، چیزی است که ما را به عنوان انسان منحصر به فرد، بی نظیر و شگفت انگیز تشبیه می کند. امروزه بیش از هر زمان دیگری تنوع غنی سازی شده، و زیبایی در تمام اشکال و عناصر آن چه نژاد، جنسی، مذهبی و سیاسی قابل رویت است. در این کمپانی ما به دنبال تفاوت ها در جهت ایجاد قدرت، علاقه و نو آوری هستیم. تنوع کیفیتی است که باید از آن محفاظت کرد، آن را پرورش داد و با آن زندگی کرد تا به یک ارزش در روزمرگی ما تبدیل شود.من به کمپینeveryONE# افتخار می کنم چون از عصرما صحبت می کند و توازنی بی نقص از استایل، ظرافت و انسانیت است.

لاپو الکان، موسس و مدیر نو آوری ایتالیا ایندپندنت.

 

 

 

قدرت و ثروت جامعه ناشی از شباهت های اعضای آن جامعه ی خاص نیست بلکه بر گرفته شده از تفاوت هایی است که در میان آنها جود دارد و با وجود این تفاوت ها، یک جامعه با نظمی خاص در کنار یکدیگر ارزش هایی یکسان را ارائه می دهند.

کمپین everyONE# عمیقا مفهوم هر کس را بررسی می کند و آن را واقعیت می داند و از طریق تصاویرش تنوع را به عنوان ارزش اصلی به تصویر می کشد؛ زیرا می تواند میراث هر فرد را غنی سازد: یک سرود منحصر به فرد، یک نظم برای حفظ آن ، دفاع از آن و درک قدرت آن است، زیرا این چیزی است که ما را قابل جایگزینی می سازد.

 

عکس های خودتون رو در اینستاگرم با هشتگ everyONE# با دنیای بیرون به اشتراک بگذارید، خبر های هیجان انگیزی در راهه ! منتظر باشید.