ظفر اپتیک
ظفر اپتیک
ظفر اپتیک
ایران ، تهران ، خیابان شریعتی ، ابتدای خیابان ظفر ، پلاک ۹ ، ساختمان آفتاب ، واحد ۴
+98 21 222 555 44
۲۰۰,۰۰۰ - ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ظفر اپتیک لوگوی ظفر اپتیک

آشنایی با پوشش Duravision Platinum عدسی های Zeiss

۹۶/۱۱/۳۰

برای مقابله با چالش های زندگی روزمره، ما به عدسی هایی سخت که به راحتی تمییز می شوند احتیاج داریم. این دقیقاً همان چیزی است که پوشش های لنز سخت و ضد انعکاسی ارائه می دهند - اما کیفیت این پوشش ها می تواند بسیار متفاوت باشد.

 

لنزهای ZEISS با پوشش DuraVision® Platinum AR متفاوت اند؟ این لنزهای سخت، سبک، بسیار قوی ومقاوم در برابر گرد و خاک و رطوبت هستند، در حالی که خواص ضد انعکاسی درجه اول را ارائه می دهند. یک سیستم یکپارچه از لایه های پوشش دهنده که با استفاده از واسطه یون جذب می شوند، در سطح لنز سخت ایی سه برار قوی تر از نسل قبلی لنز ZEISS و 35٪ سخت تر از لنز ZEISS شیشه ای با پوشش AR را ارائه می دهد .

لنزهای ZEISS با پوشش DuraVision® Platinum AR دارای زیبایی جذاب و رنگ انعکاسی آبی است که بیش از 20٪ نسبت به نسل قبلی عدسی های زایس نور را منعکس می کنند.

ویژگی های این عدسی ها عبارتند از: 

۱)  عدسی های زایس با پوشش دوراویژن پلاتینوم تا ۳ برابر بیشتر از عدسی های معمول و نسل های قبلی زایس نسبت به خش پذیری دوام دارند.

۲) لایه ی آنتی استاتیک موجود در سطح عدسی های زایس دوراویژن پلاتینوم از ایجاد الکتریسیته ساکن جلوگیری کرده و باعث عدم جذب گرد و غبار در سطح عدسی می گردد.

۳)‌ سهولت در تمییز کردن با بهره گیری از لایه ای فوق العاده صیقل در سطح داخلی و بیرونی عدسی

۴) عبور حداکثری نورهای غیر مضر و نهایت انعکاس نور های مزاحم جهت شفاف ترین دید با بهره گیری از لایه ی آنتی رفلکس آبی رنگ که نهایت زیبایی را به ارمغان می آورد.

 

لازم به ذکر است عدسی های با پوشش دوراویژن پلاتینوم دارای ۲ سال گارانتی بین المللی هستند.